blijf op de hoogteMeld u aan voor de nieuwsbrief
 

Luchtontvochtiger 2 weken op proef

Gefeliciteerd met de aankoop van een De'Longhi luchtontvochtiger! Vanaf nu geniet je van heerlijke schone lucht in huis en voorkom je vochtige ruimtes. Wij zijn er van overtuigd dat de luchtontvochtiger je gaat bevallen. Mocht hij onverhoopt toch niet bevallen, dan heb je tijdens de actieperiode de mogelijkheid om de luchtontvochtiger na een testperiode van 14 dagen retour te sturen. Je krijgt dan het aankoopbedrag teruggestort op je rekening.

De actie is geldig bij aankoop van een actieproduct* in de periode van 1 september 2018 t/m 31 maart 2019.

Wil je gebruik maken van de Niet Tevreden Geld Terug actie?

Stap 1: Registreer je product door het actieformulier op deze pagina volledig in te vullen en te verzenden.

Stap 2: Na registratie ontvang je automatisch een bevestigingsmail, print deze uit.

Stap 3: Stuur de bevestigingsmail op naar het adres dat vermeld staat in de bevestigingsmail samen met:

  • de complete en onbeschadigde De'Longhi luchtontvochtiger (incl. gebruiksaanwijzing) stevig verpakt, in de originele verpakking
  • een kopie van het aankoopbewijs 

Stap 4: Stuur alle bovengenoemde onderdelen gezamenlijk binnen 3 weken naar het adres zoals vermeld in de bevestigingsmail. Uiteraard dien je zelf het postpakket voldoende te frankeren.

Na ontvangst en controle van de retourzending, wordt het aankoopbedrag binnen 4 weken overgemaakt naar de bij de registratie opgegeven Nederlandse bankrekening. 

* Deze actie is geldig op de volgende modellen: DEM8.5, DNC65, DES16EW, DDS25, DNS65, DDS30 COMBI, DD30P, DX10, DEX14 en DEX16.

Klik hier voor de actievoorwaarden

  • Deze actie is geldig bij aankoop van een actiemodel* vanaf 1 september 2018 t/m 31 maart 2019 in Nederland.
  • Stuur de luchtontvochtiger binnen 3 weken na aankoop (uiterste inzenddatum 23 april 2019) onbeschadigd en in de originele verpakking met de factuur en het volledig ingevulde formulier retour naar het adres dat vermeld staat in de bevestigingsmail.
  • Latere, onvolledige of beschadigde inzendingen worden niet in behandeling genomen. Het product wordt bij ontvangst nagekeken en beoordeeld door De'Longhi medewerkers.
  • Je dient zelf zorg te dragen voor een correcte en stevige verzending van het product. De'Longhi is niet verantwoordelijk voor beschadigingen tijdens het transport.
  • De portokosten voor het retourneren van de luchtontvochtiger zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald.
  • Na ontvangst en controle van de retourzending, wordt het aankoopbedrag binnen 4 weken overgemaakt naar je Nederlandse bankrekeningnummer.
  • De’Longhi is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de actiemodellen bij je verkooppunt.
  • Bij online aankopen dient het adres zowel op de factuur als op de bevestigingsmail overeen te komen.
  • De’Longhi behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder schriftelijke opgave.
  • Druk – en typefouten voorbehouden.

* Deelnemende actiemodellen: DEM8.5, DNC65, DES16EW, DDS25, DNS65, DDS30 COMBI, DD30P, DX10, DEX14 en DEX16.